Producenci

Statystyki

Produktów:
2833
Kategorii:
555
Nowości:
0
Promocje:
0

Cenniki do pobrania

Jak kupować

Jak kupować w sklepie internetowym NEXTTIME ?


Kupowanie w sklepie internetowym NEXTTIME jest bardzo proste i składa się z trzech kroków.

Krok 1 - wybór produktów

Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. motoryzacja), podkategorie (np. części ) oraz grupy (np. koła, felgi ). Wszystkie kategorie, podkategorie i grupy produktowe znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie.

Szukając konkretnej grupy produktowej możesz skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się nad katalogiem produktów lub z tabeli grup produktowych, mieszczącej się w środkowej części strony głównej.

Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.

Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:

o klikając nazwę produktu,

o klikając jego zdjęcie,

o klikając "zobacz więcej".


Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole "szukaj w sklepie" znajdujące się na górze strony i naciśnij "Szukaj". Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

Krok 2 - złożenie zamówienia

Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij przycisk "Do koszyka". Zostaniesz przeniesiony na stronę "Twój koszyk".

Na stronie "Twój koszyk" zobaczysz listę produktów, które do niego włożyłeś, kwotę do zapłaty za nie, opłatę za dostawę, wartość całego zamówienia oraz termin wysyłki zamówienia.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

o wybierz sposób zakupu produktów: zamówienie przez Internet - z dostawą do domu.

o zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),

o wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką przy odbiorze czy w inny dostępny sposób (przelewem, przelewem bezpośrednim, kartą płatniczą, na raty),

o sprawdź podsumowanie zamówienia/rezerwacji, czy wszystkie dane są prawidłowe,

o zatwierdź zamówienie, klikając "Zamawiam".

Twoje zamówienie/rezerwacja otrzyma numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli zamówiłeś dostawę do domu, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie, aby ustalić dokładny termin dostawy oraz ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów zamówienia i zawarcie umowy. Jeżeli jest taka możliwość, zaproponuje Ci ponadto skrócenie standardowego czasu oczekiwania na dostawę za dodatkową opłatą. Jeśli nastąpił kontakt telefoniczny, wkrótce po zakończeniu rozmowy otrzymasz e-mail, zawierający wszystkie ustalenia. Zamówienia są potwierdzane od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.

Jeżeli zamówiłeś produkty które wymagają dodatkowych ustaleń w związku z czasem oczekiwania , nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić wszystkie istotne elementy zamówienia oraz jego przyjęcie do realizacji, a także poda Ci planowaną datę, od kiedy produkt będzie na Ciebie czekał do odbioru lub kiedy zostanie dostarczony do Ciebie.
Jeżeli zarezerwowałeś produkty do zakupu w sklepie NEXTTIME, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów rezerwacji i jej przyjęcie, a także podać Ci datę, od kiedy produkt będzie na Ciebie czekał w sklepie (maksymalnie przez 3 dni).

Krok 3 - odbiór zamówionych produktów i zapłata

Zamówione produkty zostaną Ci dostarczone do domu w terminie ustalonym z naszym pracownikiem lub będą czekać na Ciebie w sklepie NEXTTIME zakład w Lęborku (serwis VIANOR) w dniach obowiązywania rezerwacji.

Przy odbieraniu produktów powinieneś mieć ze sobą dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem i adresem zameldowania, który podałeś w zamówieniu. Celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o jego okazanie.

Zamawiając dostawę do domu, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inną, dogodną formę płatności:

o przelew,

o płatność w systemie eCard - przelew bezpośredni lub karta płatnicza (Visa, Mastercard, Maestro),

o raty (umowę podpiszesz we wskazanym podczas składania zamówienia sklepie).

Kupując zarezerwowane produkty w sklepie NEXTTIME, możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą, możesz też kupić na raty. Masz także możliwość przelania pieniędzy na konto sklepu internetowego, a produkt będziesz mógł odebrać po potwierdzeniu wpłynięcia środków na rachunek bankowy.

Z poważaniem

Zespół NEXTTIME

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Wersje językowe

Sklep internetowy Shoper.pl